Saturday, November 27, 2010

KaWaN aKu TaggEd Aku JAwaB Lar..


  • Ape yang paling penting dalam hidup korang??
agama,kehidupan,keluarga,cousin,kawan-kawan,money juga penting dan datuk kesayangan aku...
  • Benda terakhir korang beli guna duit sendiri??
erm!! baru jak tadi barang2 wanita.. heueheuheeuehu!!! 
  • adakah korang bercinta sekarang??
bercinta??? iya bercinta dengan Allah S.W.T dan Rasulullah serta ibubapa.. heuehueheeu
  • berapa lama korang akan mencintai kekasih korang??
selama2nYa.. tidak kira masa atau tempat... cinta yang benar adalah cinta pada ILLaHi...
  • di mana korang akan jumpe kekasih korang??
di masjid atau surau.. di rumah atau ostel yang selalu.. 
  • novel/buku/majalah terakhir korang beli??
entah lar.. malas maw pikir... baru2 nie ada juga.. peduli lar sana bha.. kalau pasal duit ney saya kurang bazir beli buku atau novel atau majalah... tapi kalau buku2 kartun sanggup juga kasih keluar duit.. aahahhha!!
  • apakah name penuh korang??
Rahayu Binti Takon
  • antara mak dan ayah korang mane korang lebih mesra??
dulu mak.. tapi mak x der.. ayah lar sekarang.. mak dan ayah lar bha.. ssh lagi.. hahah!
  • namekan orang yang betul2 korang nak jumpe dalam hidup korang??
super junior.. super junior.. super junior.. shinee.. 2pm.. after school.. Girls generation.. tvsQ.. Jang Geun Suk.. lEe HonGKi Ft IslaNd.. eee.. ramai yang penting korea... 
  • namekan tempat yang betul2 korang nak pergi??
korea.. switzerland..madinah.. mekah..
  • pilih salah satu peluk atau cium
dua2.. hahah!! 
  • 5 lagu yang bermakna dalam hidup korang
kalau lagu mesti super junior punya lagu..
  1. it's you
  2. hapinness
  3. shining star
  4. im a man
  5. no other
  6. banyak lar bha.. lagu yang berfaedah pon ada juga.. huehuehue
  • beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang??
- dia comel..
-baik hati..
-sangat sayang sama kucing..
  • 5 benda yang korang sayang sangat2 dalam hidup korang??
-laptop..
-telefon
-gambar-gambar super junior
-buku-buku yang dibeli dengan harga yang mahal
-hadiah kenangan dari kawan-kawan
  • 5 blogger yang korang nak tagged??
siapa2 jak yang masuk blogger nie, semua aku tagged.. jadi rajin2 lar masuk dalam blogger nie ar.. heuheueheeu
  • cerita sikit pasal blogger2 yang korang nak tagged??
erMmm.. dorang tengok blogger aku manataw drg minat mau jawab.. hahaha!! apa2 pon siapa tengok blog aku semua kawan aku.. terutama orang yang aku kenal.. hehhe!!

2 comments:

Cik Kira said...

lutcu bangat bah kau ni ayuu.hahahaha

Rahayu Takon said...

lutchu ka??? hahahah!!