Saturday, December 11, 2010

aKu BeRlaRI LaRiaN 1 MaLaYsIa!! BesT BaH!!



Pada tarikh 11.12.2010 bersamaan dengan bulan muharam iaitu hari sabtu, aku telah berlari2 menunju 1 malaysia.. heuehueehu!! best nya.. mmg best ada pengalaman lari2 macam merentas desa dulu2 di sekolah lama aku.. aku berlari 5 Km jauhnya.. aku lari punya laju pecut bah kalah itu perlari no 1 malaysia.. aku lari punya lari belum sampai 1 km sana sudah aku, kepenatan pancit bah kata orang.. eksyen jak mula2 tue manataw masa aku lari tue ada tV3 fokus aku punya gambar.. hahahhahaha!! aik suka kamera... aku berlari punya lari sampai aku tidak perasan yang aku berjalan. kalau jogong tidak apa juga ini berjalan..hahahahahahahh!! apa2 pon aku sampai bah di penamat tue, di kira aku nie orang kuat juga lar.. sesampainya aku penamat jangan kata aku, lalu dulu tue penamat aku singgah dulu di gerai2 kecik dekat air2 free bah, contoh air yang free milo yang selalu datang skul dulu2, revive, 100 plus, banyak lar air yang di jual di kedai tue semua free2 almaklumlah larian 1 malaysia n sambut hari jadi isteri perdana menteri kita bah.. adi tyme tue, tyme hari air free dalam cup kecik.. aku pon singgah sebentar minum dulu 3 cup milo minus lagi dengan air 100 plus.. baru aku sampai jejak pigi penamat.. hahahahahahahah!!!! aku ingat aku di kira sampai dulu sekali. di tepi2 tue drg kawan aku bagi sorakan supaya cepat sampai. drg lagi dulu dari aku.. ciss!! sampai aty drg kasih kalah aku, tapi aku di kira bukan di belakang dan buka juga di tengah.. dekat depan juga cuma kurang depan.. hahahahahahahahh!!!
 sekarang masanya aku mahu kongsi gambar2 kenangan yang aku nie pelari no 1 malaysian.. yeah!! larian 1 malaysia...




ek.. eleh, ada terserlit rashidah bah.. hahahh!! tahnia rashidah anda lucky.. hahah!!






muka2 manusia yang ikut larian 1 malaysia... hidup malaysia lar..


seBeLUm MeMUlaKan Larian.. kita baca doa dulu, doa keselamatan, yang di ketuai oleh pembaca doa yang tidak di kenali sama sekali.. doa kan adalas salah satu untuk kita berjaya sampai ke peringkat akhir.. hehehe..
Doa MUjaRab UNtuK meNang,, Go!! nana go!! hahah!!

doa yer kawan2.. doa banyak2. heuheuehue!!
KHusYuk MeMbaca doa aGar di berIkaN KemeNangan.. heheh!!
SeLesainya doa selamat.. apalagi kawan2 lari, lari laju2 biar sampai ke anak cucu.. lagi laju2... yeah!! larian 1 malaysia ini lar pelari malaysia yang terhandal di dunia... kalah Petra nabilah.. ggagagag!!

Siap Budak sKola reNdah POn JOin.. iNI nama lar semangat larian 1 malaysia...
hidup untuk adik nie..
ramai2 gila orang ikut larian 1 malaysia.. hampir 15000 orang tidak silap..  semua bangsa ada melayu cina india dan bangsa negara yang lain.. heueheuehu!!
TengoK2.. kalau tidak caya..
ramai kan.. ramai kan.. neh!!
selain dari itu bukan setakat orang yang sempurna tubuh badan jak ikut.. aku terharu gilak tengok nenek nie ikut larian 1 malaysia.. sampai aku pon semangat gilak mau lari.. nenek nie lar yang terbaik dan sporting... moga2 nenek ni dipanjangkan umur dan murah rezeki. tahun depan nenenk kita jumpa lagi.. heheh!! nenek yang terbaik!!!
TeNgOK2 nenek tue biarpon Tua 86 tahun tetap semangat..
caya lar nenek.. hehehe
inilar aku dan pemenang larian 1 malaysia... hebat taw nenenk nie.. sporting giLer!!!
HahaHHa.. aku berJaya Gambar DEngaN pemenanG...
seLepas DI TemU ramah...
SelesaI laRI apaLaGI JOm KITa RehaT2.. sambil rehat mari minum minuman free, makan2 lagi pon free, tdk tahu untuk siapa makan jak lar... gagagaa!!! tapi yang best tyme tue dak kelas aku bagi semangat tinggi hhahah!!.. tue aku sayang sama kamoooo semua.. jom tinjau kenangan manis larian 1 malaysia bersama kawan2 tersayang...
Belom mule dah tamat.. gaagag!!

aNtaRa peLari2 kelas aku...












SeLesai Lari JOM maKan mie.. hahaha!!
Dak2 Pi seMua...
care lar... hahah!!
Nor n mek su..
semangat waja..
Ok selesai lar sudah laporan untuk larian satu malaysia nie... ini lar kenangan yang dapat aku kongsikan.. heheheheh.. harap2 tahun depan ada lagi.. yeah!!! hidup larian 1 malaysia.. dei!! hahahakzzz...

sebelum tue mari tengok no yang bertuah masa aku pakai tyme lari.. no nie lar membuatkan aku dapat no dari tengah2 antara semua.. ghahahhaaa!!! ini dia... no bertuah aku!!

YeaH!!! inilar no aku.. hehehe..
no bertuah bha... hiyaah!!!!




No comments: