Thursday, March 29, 2012

aku bukan lupa tapi aku buat2 lupa... KEKEKKKEKKEKEEKKE~~~

bismillahirrohmanhirrohim.. sudah lama aku tidak menulis d entry blogger aku ni.. kekekekekekek~~~ aku bukan lupa tapi aku buat2 lupa.. aku nie kadang2 bab2 menulis aku malas sikit lebih2 lagi kalau bab2 macam nie lar.. tapi kali nie aku macam mau jadi rajin. aku macam mau kasih aktif blogger aku nie. manalar taw aku pon kira pakar juga dalam mengepost bab2 yang menarik.. hehehehehhe.. apa2 pon aku sekarang minattttttttt sangat dalam ambil2 gambar. aku mau ambil gambar apa2 jak. aku mau betul ada kamera CONAN harga seribu lebih tue. bila aku boleh dapat tue. aku mau itu.. heheeeeheheeh.. suatu hari nanti kalau d izinkan olehNya.. aku harap lar sangat.. emmmmmmmmmmmmmm.. untuk permulaan nie aku sekadar mau bercerita benda yang aku terpikir lar kerana mood aku sekarang tengah menuggu Runing Man Loading. ( RM ). sekali aku mau tinguk selama2nya aku mau.. HAHAHAHAHHAHA.. daaaaa.. asslamualaikum...~~ 

1 comment:

Kira Kekuri said...

nanti aku hias blog ko k. hahaha, buruk suda =p