Sunday, July 31, 2011

selamat menyambut bulan RAMADHAN

bismillahirrohmanhirrohim..


bulan ramadhan bulan yang mulia. lagu nasyid beh. hehe. disini aku ingin mengatakan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia. bulan yang mulia kita perbanyakkan lar amalan-amalan yang baik. kerana bulan ni datang setahun sekali, rugilar manusia-manusia yang tidak mengerjakan amalan-amalan yang mulia ini. pertama sekali aku mahu katakan disini ialah.


1. selamat menyambut bulan ramdhan kepada keluarga aku dan sanak saudara aku yang di sabah di KK ataupun di KOTA BELUD.
2. tidak lupa juga kepada sahabai handai aku yang selama ini bersama dengan aku. kalau dulu kita berpuasa ramai-ramai di TUN SAID sekarang semua sudah bawa haluan masing2.
3. kepada semua umat islam di muka bumi ini selamat menyambut bulan puasa pada tahun ini 2011 punya. hehe.


dengan ini saya merasmikan bahawa tahun ini saya harapkan semua kita mengerjakan ibadah puasa ini dengan lebih baik dengan amalan-amalan yang lebih banyak lagi. AMIN.! lepas puasa ni, jemput-jemput lar datang rumah ya. hehe.


No comments: