Wednesday, November 27, 2013

" penghujung tahun 2013 " ............................. ^_____________________^

Assalamualaikum w.b.t..


tahun 2013 wah wah wah wah.. nampak sangat aku nie tidak peduli dengan blog nie.. haiyahhhh.. alhamdulillah dengan kesempatan ini dapat lar juga update blog kejap.. yalah tengah boring2 macam nie dalam fikiran banyak jaa d fikir.. hehhhehheehe.. selalunya tidak akan penah terlintas dalam fikiran mau buka blog nie pon dapat refresh balik benda2 macam nie..

tahun 2013 adalah tahun di mana semua suka duka sedih gembira semua ada.. haaaaa.. overall tahun nie tahun yang cun ja buat aku.. yalah tahun nie juga aku dapat posting kerja.. alhamdulillah.. rezeki semua datang daari Allah SWT.. tahun nie juga tahun yang amat baik bagi aku.. di sini lar bermula langkah baru dalam hidup aku di mana kehidupan sebagai pekerja akan dilaksanakan dengan baik menjelang tahun 2014..

emmmmmm... ok ok ok.. banyak perkara yang hebat dalam dalam tahun nie, yang penting tahun nie akan di simpan seperti tahun2 yang lepas dan di simpul elok untuk menjadi tatapan juga.. heeeee.. apa2 pon jom pakat2 kita berdoa untuk kebahagian penghujung tahun 2013 dan membuka buu bar pula d tahun depan 2014... heeeee ^___________________________^..


1 comment: