Friday, July 20, 2012

" puasa datang lagi "

" Marhaban yaa Ramadhan, pucuk selasih bertunas menjulang dahannya patah tolong betulkan, puasa Ramadhan kembali menjelang, salah dan khilaf mohon dimaafkan. Selamat Menunaikan Ibadah puasa "


menjelang lar sudah bulan ramadhan 2012, pada 21 julai 2012.. bersamaan dengan hari SABTU.. bermula lar puasa bagi semua umat ISLAM di muka bumi ini.. bercerita mengenai puasa, hehehehehe.. masa puasa mestilah banyak yang mahu ditempah tyme puasa. tapi tidak boleh membazir okkk.. jadi makan biarla berpatutan, jangan membazir, yang paling bagus jangan lupa makan KURMA semasa sahur dan berbuka berpuasa. renung2kan dan selamat berpuasa..


kepada keluarga tersayang puasa biar penuh ok. kepada sahabat yang dekat dan jauh jangan lupa tarawih.. kepada sanak saudara tahun nie kita raya style apa... tahun nie juga tahun yang sedih buat aku. first tyme raya tanpa datuk kesayangan Ma' Itang. 


apa2 pon diharapkan bulan ramadhan yang mulia nie moga amalan2 yang mendapatkan pahala dapat membawa kita ke arah yang lebih baik. dapat mendekatkan diri dengan Allah S.W.T.. amiNNn.. yang penting luaskan dan didepahkan lagi iman kita nie dengan lebih baik... wallahuwalam..

No comments: