Friday, December 14, 2012

"aku tidur sampai lupa"

assalamualaikum..
ayu..ayu..ayu..ayu..ha nie dia aku lupa sudah skrg pukul berapa. siap2 aku bangun unty aku panggil aku bangun lar jam berapa nie. aku tinguk jam tidak mengelabah aku sudah pukul 5.50 pagi.. alamakkkkkkkkkkkkkkkk aku belum solat subuh lagi almaklumlah sabah pagi dia tersangatttttttt lar awal. aku belum masak nasi, lauk lagi. arghhhh tensennnnnnnnnnnnnnnnnnnn..~~
unty aku cakap masak sayur dengan itu ini lar. haiyah aku kalau bab2 aku bangun sudah kena suruh masak itu ini. bagi lar aku fresh sikit cakap aku cantik ka aku comel ka pas bangun tidor.. nie tidak bangun2 jak aku "Ayu masak sayur kubis tok abg kau letak sambal udang tue, ikan ada kat peti ais pergi lembutkan"aku macam mau bagi penangan mata yang mengancam jak dengan unty aku. sekali aku pusing. fuh~!! nah bagi penangan tajam ni, tapi lain pula jadi dia "yalah unty aku masak ok" siap dengan senyuman lagi..
fuh..~!! aku masak nasi aku pastu aku pergi solat.. aku sambung masak pas solat.. semua2 tue aku siap masak pukul 6.45 pagi.. laju kan aku. semua rasa ikan n sayur aku entah apa2.. mesti abg aku redha jak makan hari. ini..
apa2 pon sebelum aku mahu lelapkan mata yang x berapa mau terangkat nie bagus aku ucapkan syukur dahulu kepada Allah S.W.T kerana hidupkan aku semula seperti kehidupan2 yang sebelum nie. Terima Kasih Allah..

sudahsudahjomjommasuktidurlainmasakauupdatelagi..heehehe

No comments: