Saturday, December 15, 2012

"Kek Miming Yang Sedap"

assalamualaikum..
hohohoho.. disebabkan kesunyian yang melanda apabila berada di kampung tyme cuti sekolah nie. so ini lar kerja kami. hasil pembuatan kami. Kami oo nooo hanya cousin aku sahaja aku pon tolong juga tapi bukan tolong buat tolong tengok. HAHAAHAHA..
Dalam diam2 aku tengah tunggu hasil buatan kek nie mari sini aku tunjukkan hasil segala pembuatan kek yang telah dibuat oleh kazen aku.. hohohoho.. sedap konfom sedap.. tengok pon kamu mesti cakap dalam hati wah..~~~~!!!!!!!!!!!!!!! sedapppppppppppppppppppp..


ha..~ ini lar jadinya.. nampak ka coklat2 d tengah tue. wah kek lapis paling sodapppp aku penah rasa. hehehe..










nampak ka setengah tinggal tue. aku lar yang makan separuh daripada tue.. hahahaa.. sedap kan sedap.. cantik jak di pandang dalam kamera..~~!!

No comments: