Sunday, December 16, 2012

"Orang Khawin dorang Pula Main"

assalamualaikum..
hari ini hari ahad bersamaan dengan 16/12/2012.. oo tidak lama lagi mau masuk tahun 2013.. yeyeyeeyeeye.. happy jak kan padahal sedey bah juga meninggalkan tahun 2012 nie nanti. banyak kenangan kita bersama di bawa tahun 2012.. ececececece,.. hari ini aku ada pergi tamu kota belud bersama kawan2 aku. janji kono dalam pukul 6 pagi gerak sekali gerak pukul 6 juga tapi banyak lebih2 dia.. pas aku pergi tamu aku tengok khawin di Tuaran. iaitu tempat kampung laya-laya tuaran.. aku bukan mau cerita sal orang yang mahu khawin,yang cantik2 baju khawin. aku mau update pasal anak2 buah aku yang nakal masa orang tengah ambik2 gambar dorang pula banyak buat posing mautt depan2 tue.. HAHAHA..

 nie masih lagi dalam kereta belum lagi keluar.. tengok muka excited sudah nie. HAHA

 Mari jap main peluk2.. yang sorang tue yang pakai tudung tue nama dia Qaseh Aliya kakak kepada Qamil Asyraf.. yang kena peluk tue Zafeer cousin kepada dua adik beradik nie..~~ comel kan dorang.. sweet jak tengok..~


yang dua orang nie siap duduk pelamin orang lagi.. lantak lar apa orang mau cakap yang penting kami sudah duduk atas pelamin nie. HAHA

ok.. sudah2 jom pulang qaseh.. habis sudah sesi bergambar.. masa mahu rehat di rumah pula.. HAHAHA




            Dan aku pula lantak kamu lar mau buat apa yang penting aku kenyang..~~!! aghhhhhh.. alhamdulillah..~~

No comments: