Tuesday, July 5, 2011

" 3 Idiots "

bismillahhirrohmanhirrohim...



tetiba pula aku ingat cerita " 3 Idiots " cerita nie memang cerita 3 jejaka yang bodoh.. hahahah.. cerita nie versi cerita HINDI, aku nie dulu memang layang gia-gila cerita hindustan nie. masa aku habis SPM cerita hindustan dalam hati. haahahaha. aku bukan mau cerita pasal ak minta cerita hindustan, aku nie mau cerita pasal " 3 idiots " nie. cerita nie memang best, best dalam negara india lar. cerita nie membuatkan aku semangat mau belajar pon ada. ala-ala bagi aku kekuatan untuk terus habis belajar lar.

kalau aku ingat balik cerita nie mengisahkan pasal pelajaran lar, yang penting, yang paling aku ingat pelakon dia Amir khan yang lain tue aku kurang pasti siapa lagi watak dia. dorang nie kena panggil bodoh pon tapi genius juga. dalam filem nie amir khan lar orang yang paling genius dari 2 orang lagi kawan dia.



emm.. yang paling aku suka kalau bab dorang kenakan lecterur dorang. alahai. memang kelakar betul sampai aku tengok cerita nie berkali-kali pon aku boleh gelak-gelak lagi padahal aku taw cerita dia pasni. yang paling penting dorang berjaya mengejar impian dorang tue yang buat aku semangat tetiba mau belajar dan berjaya macam dorang. jadi kalau kamu rasa mau tengok movie nie boleh lar cari dalam mana-mana sumber.. hehehhe..

P/s : cerita nie tajuk dia " 3 Idiots ".. weheee ~ ~ ~ 

 ( http://www.youtube.com/watch?v=xvszmNXdM4w ) official Trailer..

1 comment:

Kira Kekuri said...

hahah! best ayu! mmg buduh la, yg tym si silencer ka nama dia 2? yg kentut 2.ahahha