Thursday, July 21, 2011

oh.!! AYAH maafkan AKU...

bismillahirrohmanhirrohim.




dosa..pahala manusia tidak nampak. kadang kala melakukan dosa tanpa kita sedari dan memang kita sedari. pahala memang mudah dicari tapi ikhlaskah kita untuk melakukannya. hanya Allah S.W.T yang menentukannya.dosa.semua manusia melakukan dosa. aku pon mungkin tergolong ( nauzubillah ). tapi aku memang berdosa, dengan ayahku yang aku gelarkan BAPA. bapa maafkan aku. aku bukan mahu buat semua tue, tapi aku tidak tahu mahu pikir macam mana lagi. aku sayang bapa sayang sangat. bapa perlu tahu itu. tapi kadang kala sikap bapa yang buatkan aku terpaksa buat macam tue. ermm.. bapa apa jak aku buat selama ini terhadap bapa MAAFKAN aku bapa.. tidak terlintas pon mahu berkata begitu ataupun berinteraksi seperti yang kurang menyenangkan. aku tahu sebagai anak mesti jaga perilaku terhadap orang tuanya. tapi aku selalu menyakitkan hati bapa, selalu buat bapa menangis. ermm.. aku sayang bapa. sayang sangat. apa yang aku buat terhadap bapa selana ini aku minta maaf.. oh..!!! AYAH maafkan AKU.. aku janji aku akan jaga bapa sampai bila-bila, bapa tunggu aku habis belajar. aku pasti hantar bapa naik haji. bapa tunggu ya.. 

1 comment:

Kira Kekuri said...

aku pun selalu gitu, maafkan aku bapa, kadang2 pandai terkurang ajar, biar pun aku x maksudkan begitu..huhuu..sedih menbaca ni..