Monday, July 4, 2011

" sedapNya Ikan BakaR "

bismillahirrohmanhirrohim..

punya sedap ikan bakar kalau kena cicah dengan sambal.. wahhh..!! bila rasanya aku mau makan ikan bakar SABAH nie ar. lama gilak aku tidak makan ooo.. last aku makan masa aku balik cuti sem jak.. tetiba pula aku teringat mau makan ikan bakar nie, sekiranya ada orang yang mau belanja aku makan, erm, konfom aku lari pigi dekat dia sekarang. ikan bakar, sayap bakar. semua bah aku mau nie.. alangkah indahnya kalau ada family sini buli bawa aku makan ikan bakar bah. emm..


giLakk sedap bah.. alahai..!!
kalau campur lagi dengan sotong. udang.. fuh.! lama menjadi2 kesedapan lauk nasi pon sampai 5 kali ambil pon tidak cukup.. ini semua picture makanan ikan bakar dari SABAH.. hai, kalau bab bakar-bakar nie memang popular lar di sabah aku rasa.. aku mau balik oooo.. 

P/s : mau makan ikan bakar kalau datang sabah ada tempat dia.. biar aku promote sikit lar ar. datang jak pergi TANJUNG ARU.. no 1 di sabah tempat bakar-bakar. semua ada. itu sajlar perlu ada kesabaran menunggu makanan sampai . ramai gila bah yang datang makan sana.. pelancong-pelancong pon ramai.. marilar datang SABAH.. weheee..~~






1 comment:

Kira Kekuri said...

emmmm sedap! lapar plak(padahal,napsu jak, daga!)