Thursday, June 30, 2011

Esok aku ambil Emy di Air Port Air Asia

bismillahirrohmanhirrohim.
Ini lar EMY. dia suka cakap dia anak ANIS 


esok aku ambil cousin aku pergi AIRPORT. bagus kalau aku memandu nie terpaksa naik bas lagi. adush..!! nasib dia belanja semua kalau tidak mungkin tidak lar aku pergi bah. weheeee..!! esok aku pergi dalam pukul 2.30 petang macam tue lar. aku pasti pergi lambat sebab orangnya sampai pukul 5.30 petang flight dia. jadi aku pon ada masa mau cuci baju dan sebagainya yang patut aku wajibkan dahulu.. hehehe.. sekarang msuk sudah jam 3.41 pagi mata masih tidak mahu tidur, iyalar malam aku kan tyme pagi. pagi aku tue malam aku.. hahahhah..!! weheeee... erm, aku suka sudah update-update blog aku disini kalau dulu jangan tiada masa mau tulis sekarang setiap masa aku update. hahhahahha..!! jadi sekarang aku memang setia sudah bah dengan blogger nie. jadi jangan lupa jadilar follower aku. aku akan jadi follower kamu juga.. wehee..!! erm. aku mau kata apa lagi ar, aku mau kata pasal apa lagi.. aku mau kata esok aku ambil cousin aku.. hehhehe..!! jap aku selit sikit picture dia mana tahu ada juga orang mau tengok siapa konon cousin aku yang suka menyusahkan aku selalu.. hahahahaah..!!!

No comments: