Tuesday, June 28, 2011

segah di nusantara..

bismillahhirrohmanhirrohim..

segah di nusantara.. lama sdh aku tidak dengar nama kartun nie. dulu suka juga aku tengok nie kartun, tapi... ikut mood lar mau tinguk ka tidak.. aku nie macam kartun tue juga, suka baca blog orang sekarang nie, aku suka nie bukannya minat membaca betul tapi beberapa minggu nie aku memang suka tinjau2 blog orang.. blog yang aku selalu tinjau siapa lagi kalau bukan KIRA KEKURI.. hahahahha.. blog dia memang aku mau baca cerita terbaru.. itu lar namanya aku nie ayu di nusantara..hak3.. semalam aku tidak dapat tidur aku buat apa, tinguk blog orang juga. aku tinjau2 mana story2 dalam blog dorang aku mau baca. sekali aku baca lar blog sorang nie pasal perempuan gedik.. adushh..!! kesian pula dengar orang tue sedap2 cerita pasal perempuan gedik.. jadi aku baca punya baca, iyalar pasal perempuan mestilar baca, bukan nama dia perempuan kalau tidak gedik. ada sesetengah perempuan memang macam tue, ada juga sesetengah tidak macam tue. aku bukan mau kata aku nie gedik ka apa, tapi ayat orang tue kata anti perempuan gedik.. haiyah..!! gedik pon manusia juga kan.. apa2 pon pandangan dia dekat perempuan gedik memang melampau .. silap hari bulan lelaki pon bukan setakat gedik yang lebih2 tinggi gedik dia.. haahahaha..!!

malam nie mungkin aku mau segah2 lagi dekat nusantara orang lain. so cik kira kekuri update lar yang terbaru ok..!! hehehe.. sekarang nie mata sudah jadi burung hantu tidur kala pagi bangun kala malam. bukan dunia yang mau terbalik memang stail tidor macam tue.. muahahahah..!! wah2.. feel sekarang tengah dengar lagu korea. korea is no 1 lar kono dalam story hidup aku.. cari mau macam korea muka bagus macam korea.. kelas esok malam kul 8 malam macam besa hidup tarannum. kelas paling aku nanti2 tiap2 malam.. ngeE~ ~ tidak sabar tunggu bulan 8 nie mau balik sabah, raya lagi mau balik jumpa kawan2 lama sudah aku tidak sejumpa2 dengan dorang.. yehaaa..!!! so2, kawan2 jom2 raya dekat dengan pantai lagi.. hehehehe..!


No comments: