Wednesday, June 29, 2011

si "DIA" bagaikan mutiara..

bismillahhirrohmanhirrohim..


weheee..!! dalam kehidupan aku nie, belum lagi aku jumpa si "DIA' bagaikan mutiara.. kalau keluarga aku bukan mutiara, emas tulin lagi.. weheee..!! mau juga aku tulis tajuk novel si "DIA' bagaikan mutiara.. dui3. manataw masuk juga dalam carta top no1 novel in the world.. hahahhaa..!! ramai juga kawan aku n kazen2 aku cakap kalau ko jumpa si "dia"bagaikan mutiara ko bagitaw aku.. manataw mutiara tue memang lekat di hati ko.. aku pon heran apa yang mutiara ada dalam dia.. ada mutiara ka kalau ada si dia.. hahahaahah..!! sekarang baru paham si "dia" bagaikan mutiara tue memang betul2 ada mutiara yang tidak dapat dielakkan.. weheee.!!


kalau ikutkan hati mau juga aku nie kasih tahu ada sudah si "dia" tue, tapi aku takut juga mau kasih tahu sebab kadang2 teda.. haahahaahha..!! kalau dia ada erm, mesti aku suka punya dapat hari-hari jalan tidak lar banyak terperuk dalam bilik.. kui3.. kalau si 'DIA" tiada aku pon tidak tahu mahu cari di mana, alamatnya dalam bilik jak lar.. tapi tidak lama lagi adalah sudah si "DIA" bagaikan mutiara tue datang balik. tidak sabar mau tunggu. tiap2 sem mesti dia datang jenguk aku.. wuhaaaa..!! ayat tue bah.. aku pon lama sudah tunggu dia. dari bulan lepas lagi. kali ini dia datang konfom2 aku jalan 1 MALAYSIA.. hahahhah..!! apa-apa pon si "DIA" tidak dapat kata apa-apa lagi lepas nie. hanya dia dipergunakan sentiasa oleh aku.. tapi kata orang tua jangan terlalu gelojoh ingat masa depan juga.. aku ingat juga, ok apa ingat masa depan diri sendiri datangnya si DIA. hehehe..!! kadang aku betul rasa PENANTIAN SATU PENYEKSAAN tapi kalau penantian sudah berakhir akhirnya penyeksaan jadi kegembiraan, tidak gitu ke.. hehehe..


aku harap sangat-sangat si "DIA" bagaikan mutiara datang bulan nie atau bulan depan.. sekarang memang tidak dapat ditahan dah.. makan dan minum terpaksa ditahan.. gara-gara si DIA datang lama lagi.. PTPTN dah masukkan dalam AKAUN yang KOLEJ UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA SELANGOR nie masukkan si "DIA" bagaikan mutiara aku tue lambat betul menjunam dalam akaun aku.. aku nie sudah berapa bulan tidak makan, makanan mahal.. iyalar ikan masin, sini di KEY EL mahal kalau d SABAH aku cepat jak dapat. makanan mahal apa.. hahahahaha..!! so aku tunggu lar si "DIA" tue masuk dalam akuan.. wehaaaaa.!!!! i need money u know.!! plissss hear me now..!!! arghhh..!!


si "DIA"bagaikan mutiara.. weheee..!!

No comments: